KKK

Siin on valik korduma kippuvaid küsimusi. Palun see läbi lugeda enne meiega ühenduse võtmist!

Tellimine

Kuidas tellida?

  • Leidke endale sobiv toode, valige kogus (ja suurus) ja klikkige "Lisa ostukorvi". Teisi tooteid saate samal viisil korvi lisada.
  • Kui olete kõikide toodete korvi lisamise lõpetanud, klikkige üleval paremal nupul "Mine ostukorvi". Kui tellimus vastab soovile, klikkige avanenud lehel "Jätka tellimuse vormitamist".
  • Järgmisena saate valida, kas soovite kohaletoimetamist Omniva kulleri poolt teie soovitud aadressile või lähete järele valitud SmartPOSTi automaati. SmartPOSTi teenuse korral on kohustuslik telefoninumbri sisestamine.
  • Samas saate ka valida makseviisi, kas soovite kasutada Swedbanki internetipanka või maksate arve alusel ükskõik millises internetipangas või pangakontoris. Seejärel klikkige "Esita tellimus".

Kohaletoimetamine

Kas ma saan oma tooteid igale aadressile tellida?

Kui olete ennast registreerinud kasutajaks, siis saate tellimusi saata erinevatele aadressidele valides "Minu aadressid" alt sobivad. Kui te ei soovi registreeruda, siis saame saata tellimuse vaid sellele aadressile, mille annate meile konkreetset tellimust vormistades.

Kui kiiresti tellitud tooted kätte saab?

Kõik tellimused saadetakse teile kas Omniva kulleriga tööpäevadel ajavahemikus kell 10.00-20.00 või vastavalt soovile Omniva või SmartPOSTi pakiautomaati. Kaup jõuab peale arve tasumist kohale kuni 4 tööpäevaga, Tallinnas ning lähiümbruses lühema ajaga. Kui kulleril ei õnnestu saadetist üle anda, saate jäetud teatise alusel saadetise kätte oma asukohajärgsest postkontorist. Transport üle Eesti on alates 120€ ostust tasuta. Väiksema väärtusega tellimusel lisandub teie valitud kohaletoimetamise kulu arvele.

Kuna osaliselt on tegemist suuremahuliste toodetega, võib juhtuda, et kaup on meie laost ootamatult otsa saanud. Juhul, kui teie tellitud toode on laost otsas, siis teavitame teid elektronposti või telefoni teel hiljemalt järgmisel tööpäeval tellimuse täitmise viibimisest. Edasine sõltub teist - kas olete nõus ootama või kanname teile raha tagasi.

Maksmine

Miks on arve esitajaks MTÜ Inkotuba?

TENA veebipoe kaupade ametlik müüja on MTÜ Inkotuba. Müük toimub, kui klient on saatnud www.tenapood.ee veebipoe kaudu müügitellimuse ning on tasunud tellimuse eest ettemaksuarve alusel pangaülekandega. Kaup pannakse teele peale ostusumma laekumist MTÜ Inkotuba arvele, mistõttu kauba kohalejõudmise aeg võib edasi lükkuda ülekande viibimise aja võrra.

Kas toodete hinnad sisaldavad käibemaksu?

Kõikide toodete hinnad TENA veebipoes sisaldavad käibemaksu. Tellimuse esitamisel laekub koheselt ka teie poolt ankeedis täidetud e-maili aadressile tellimuse kinnitus ehk ettemaksu arve (makse tähtajaga 3 päeva). Arvel on eraldi näha ka käibemaksu summa.

Registreerimine

Esitan regulaarselt tellimusi ja sooviksin tellimused salvestada, et järgmine kord aega kokku hoida. Kuidas seda teha?

Klikkige lingil "Minu konto" esilehel päises.

Täitke avanenud vormis kõik tärniga märgitud väljad. Väljad "E-maili aadress" ja "Kinnitage e-maili aadress" peavad olema täidetud sama sisuga. Samamoodi peab sisu klappima väljades "Sisestage uus salasõna" ja "Sisestage uus salasõna uuesti".
Märgistage kast "Ostutingimused" (palun lugege need enne läbi), millega kinnitate, et nõustute tingimustega. Sisestage kasti tähed ja numbrid, mida näete pildil. Klikkige "Registreeri".
Peaksite nüüd nägema teksti, mis kinnitab teie registreerumist. Kui olete sisestanud midagi valesti, siis ilmub veateade, mis näitab, kus viga on.

Miks peab registreerimise ajal pildi pealt tähed ja numbrid sisestama?

Tegemist on turvapildiga, mis aitab süsteemil inimeste ja arvutite vahel vahet teha. Sellega proovime ära hoida libakontode massiivset registreerimist.

Unustasin salasõna. Mis ma nüüd teen?

Kui olete salasõna unustanud, klikkige lingile "Unustasin salasõna".
Teil palutakse sisestada oma e-maili aadress. Sisestage oma e-maili aadress ja klikkige sinisel noolel.
Teile saadetakse uus salasõna aadressile, mille sisestasite.
Kiri salasõnaga võib sattuda teie turvafiltrite kaudu ka meilboksi prügikasti või spämmi kausta. Palun kontrollige ka neid kaustu.
Me soovitame uus salasõna asendada teile sobivaga peale sisse logimist.

Kaupade tagastus ja pretensioonid

Mul läks tellimus valesti. Kuidas seda tühistada?

Kui soovite tellimust tühistada, helistage palun veebipoe klienditeeninduse numbrile 6782 110 (T-N 10.00 - 18.00). VÕS §-st 56 lg 1 ja 2 tulenevad õigused laienevad kõigile veebipoe klientidele. Ettemaksuarve, mis pole 3 päeva jooksul tasutud, annulleeritakse ja tellimus tühistatakse.

Tahan tellitud kauba tagasi anda. Kuidas seda teha?

Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema KASUTAMATA JA ORIGINAALPAKENDIS. Raha tagastatud kauba eest kantakse tagasi teie poolt etteantud pangaarvele 14 päeva jooksul. Kasutatud, rikutud ja avatud pakendeid ei kompenseerita.

Kuhu pretensioone võib esitada?

Pretensioonid võib esitada kirjalikult e-maili aadressile inkotuba@inkotuba.ee või posti teel saates MTÜ Inkotuba, Hariduse 6, 10199, Tallinn.